Ko želimo nek izdelek lepo izpostaviti in ga reklamirati, lahko to priložnost izkoristimo tudi za email marketing. To pomeni, da bo potencialna stranka takoj vedela našo reklamo in če bo reklama res dobra, bo to tudi kupila. Email marketing je idealna priložnost za take stvari, saj smo direktno v kontaktu z stranko. Email lahko dobimo v primeru, da je stranka že kdaj naročila nekaj pri nas in je pustila tudi email naslov, preko katerega lahko mi sedaj stranko kontaktiramo in ji predstavimo še druge izdelke in s email marketing lahko stranko nekako prepričamo, da se vrne na našo spletno stran in ponovno nekaj kupi.
V primeru, da imamo res dober produkt, za katerega si želimo da doseže veliko ljudi. Lahko poleg socialnih omrežij izkoristimo tu email marketing. Naredimo neko lepo reklamo. Mora biti tudi precej vabljiva, preprosta in taka da res pade v oči, ko jo nekdo vidi. V tem primeru, se pravi, ko imamo neko dobro reklamo, jo lahko pošljemo tudi našim strankam oziroma ljudem, ki so že bili pri nas in smo jim relativno znani.
Email marketing uporablja zelo veliko podjetij. Vedo da je to lahko zelo močen način doseganja kupcev in to seveda tudi maksimalno izkoristijo. Ljudje so seveda takšni, da svoje e-maile pregledujejo vsak dan. Nikoli ne vedo ali je kaj nujnega ali pa je le reklama. Reklamo bodo definitivno videli in čez čas pogledali. Ni nujno, da bo odziv takojšen ampak reklama jim še vedno leži nekje v e-mailu in ko bodo imeli res čas bodo to seveda tudi pregledali.
Vsaka stranka se zaveda, da ko nekaj kupi in doda tudi svoj mail, da bo dobivala tudi neke reklame, na katere se lahko odziva ali pa tudi ne. Ljudje imajo v svojem e-mailu vse zelo lepo zloženo po predalčkih in če jih email marketing moti, dajo seveda te zadeve v predalček s stvarmi, s katerimi se ne ubadajo.