Zadnje čase se v medijih pojavlja vprašanje o tem, kdo sploh so influencerji in kaj je njihova naloga. Je biti influencer lahko tudi poklic? Tudi sama sem namreč opazila, da se veliko mojih sovrstnikov odloča za poklic influencerja. Še posebej je to mogoče opaziti na platformi, kot je Instagram. Glede na to, da sem študentka drugega letnika Komunikologije, me seveda takšna tematika takoj pritegne. Ker je tematika o influencerjih zelo aktualna, sem se odločila, da jo raziščem.
Instagram influencerji so trenutno pravi hit. Beseda influencer oziroma vplivnež v prevodu je oseba, ki s svojo objavo na spletni platformi pritegne pozornost ostalih uporabnikov te platforme. S kreiranjem vsebin za objavo na družbenih omrežjih, naročnikom oziroma podjetjem omogočajo večjo, boljšo prepoznavnost. Gre za neke vrste oglaševanje. Po vsej verjetnosti je takšno oglaševanje veliko cenejše, v primerjavi z oglasi, ki jih lahko zasledimo na televiziji in na radijskih sprejemnikih. Prepoznavnost influencerjev na družbenih omrežjih jim omogoča lažje trženje izdelkov oziroma storitev.
Biti dober influencer pa ni tako zelo preprosto, kot se mogoče komu zdi na prvi pogled. Pri kreiranju spletnih vsebin je potrebno biti dobro organiziran, iznajdljiv, kreativen in še bi lahko naštevala. Kreiranje dobrih vsebin je namreč zelo pomembno, saj prav te pritegnejo našo pozornost. Danes se influencerji resnično trudijo za svoj obstoj, saj se za takšen način dela odloča zelo veliko ljudi. Le peščici pa zares uspe. Prepričana sem, da je njihov uspeh odraz trdega dela.
Instagram influencerji namreč poudarjajo, da se takšnega dela lahko lotijo le osebe, ki imajo trdo kožo. Težko je namreč ugajati vsem uporabnikom Instagram platforme. Z njihovo trditvijo se popolnoma strinjam, saj je na družbenih omrežjih vedno več nevoščljivosti, negativcev, ki skušajo očrniti delo influencerja. Informacije o tem, koliko zaslužijo influencerji s svojimi objavami, nisem zasledila nikjer. Čeprav vas prav gotovo to najbolj zanima. Imam prav?